Bukti yang kita boleh buat duit dengan UBER tanpa jadi pemandu

Saya tahu, ramai diantara kita suka nak buat duit.

 

Ok. Suka nak buat duit tu mungkin tak berapa tepat. Tapi, anda suka tak kalau dapat duit? Mesti suka kan.

 

Tengoklah bila cukup bulan, waktu dapat gaji. Fuh gembiranya rasa. Walaupun tak lama lepas tu, duit dalam akaun kita akan mula menyusut dek kerana kena bayar itu ini, tapi apa yang penting, kita rasa seronok bila dapat duit.

 

Baiklah.

 

Kali ini apa yang saya nak ceritakan adalah mengenai bagaimana cara nak buat duit dengan UBER walaupun kita tak memandu kenderaan.

 

Berita baik ni kan, terutama sekali buat mereka yang nak buat duit dengan UBER, namun atas beberapa sebab, kita tak boleh nak jadi pemandu.

 

Mungkin sebab terlalu sibuk.

Mungkin sebab tak ada kereta sendiri.

Mungkin juga sebab masih belum cukup umur dan lesen pun tak ada.

Mungkin sebab anda ni suri rumah sepenuh masa yang jaga anak-anak dirumah.

 

Atas pelbagai sebab dan alasan lain, anda mungkin tak boleh jadi pemandu.

 

Tapi itu bukanlah penghalang untuk buat duit dengan UBER tau. Saya pun sebenarnya selalu jugak tulis pasal UBER dalam blog ni kan. Antaranya

(1) Rahsia Uber membongkar rahsia seorang pemuda buat duit RM60,000 dengan Uber tanpa perlu memandu

(2) Bagaimana cara buat duit dari rumah dengan UBER

(3) Cara buat duit dengan Uber tanpa perlu jadi pemandu

 

Jadi kali ini, saya nak tunjuk satu bukti komisen yang saya terima hasil daripada mempromosikan UBER dalam blog saya.

 

bukti-pendapatan-uber

 

Kerjanya mudah sahaja.

 

Hanya bercerita tentang UBER dalam blog atau di mana-mana media sosial.

 

Jika ada yang berminat untuk jadi pemandu, lalu melakukan pendaftaran menerusi link affiliate kita, maka dari situ kita akan dapat komisen.

 

Itu sahaja.

 

Komisen yang saya perolehi dari UBER adalah sebanyak RM10.

 

Anda juga boleh buat dan In Shaa Allah boleh dapat juga.

 

Ada tak yang minat nak jadi pemandu UBER? Kalau ada, silakanlah daftar kat sini ya.

 

No comments yet.

Leave a Reply

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes