Archive | Pemasaran Internet

laman_web_borong_barang_china

Mana lagi baik? Dropship atau simpan stok?

  1. Mengajak orang lain untuk buat bisnes sama-sama dengan kita adalah lebih susah berbanding kita nak ajak orang untuk beli produk atau perkhidmatan yang kita promosikan. Produk yang dipakejkan dengan sistem MLM macam simkad Tone Excel misalnya, mudah je dapat rejection seperti “aku tak reti la nak cari-cari orang.” Padahal kita ofer dia untuk […]

Continue Reading 0

Cara-cara yang berkesan untuk mengiklankan sesuatu produk ataupun perkhidmatan

Adakah anda ada masalah seperti tak tau medium apakah yang paling berkesan untuk mengiklankan produk dan juga perkhidmatan anda?   Sesetengah orang kata, medium terbaik untuk iklankan perniagaan adalah dengan menggunakan FBAds. Namun bukan semua orang suka berbelanja untuk tujuan pengiklanan berbayar di FB. Kalau boleh, mereka lebih sukakan cara pengiklanan alternatif di Facebook yang […]

Continue Reading 0
spam_blog

Saya dah sediakan servis Advertorial, tapi orang masih nak spam jugak!

Macam-macam ragam manusia ni. Tau la, sekarang ni semua tengah dilanda kegawatan ekonomi. Kalau boleh masing-masing nak cari duit lebih untuk tambah pendapatan. Tetapi biarlah dengan cara yang berhemah sikit.   Kalau tak nak buat cara yang berhemah, at least jangan la menyusahkan orang lain.   Buat pemasaran menggunakan medium blog Bila orang kata, buat […]

Continue Reading 0
review_panduan_mudahmy

Cara nak tingkatkan jualan tanpa modal dengan Mudah.my

“Adakah bisnes anda ada masalah untuk hasilkan jualan atau ada masalah untuk tingkatkan jualan?”   Saya doakan semoga bisnes anda semuanya OK. Sales setiap hari paling kurang ada 100 unit. Setiap bulan pulak, bila dikira keuntungan hasil daripada aktiviti jualan, jumlahnya berlebih-lebih pulak tu. Sampaikan dengan lebihan yang ada tu, anda mampu untuk menyumbang kepada […]

Continue Reading 1

Mengantuk Tetapi Masih Nak Terus Menulis

Pada waktu entri ini saya catatkan, jam dah pun menunjukkan ke angka 3 pagi. Saya masih belum tidur. Kalau nak fikir mengantuk, ah… memang mengantuk pun. Tipulah kalau tak mengantuk. Namun, jari ini masih lagi setia menaip satu perkataan demi satu perkataan di keyboard. Kadang-kadang tu, saya sendiri tak pasti dan tak tahu apa hasilnya. […]

Continue Reading 0

Hati-hati Bila Buat Bisnes Dropship

Nak buat dropship atau nak buat affiliate? Mana satu yang paling mujarab dan paling bagus sekali kalau nak buat duit online pada tahun 2014 ini?   Almaklumlah, umumnya kedua-dua ini tak memerlukan modal untuk kita bermula. Kalau anda mahu, anda boleh mulakan sekarang juga!   Untuk program dropship, saya tak nafikan, ada antara pihak penyedia […]

Continue Reading 0

Sistem Buat Duit Automatik Anda Patut Cuba

Dah menjadi cita-cita dan impian saya sejak dari zaman belajar di Universiti dulu lagi. Saya nak wujudkan satu sistem buat duit automatik saya sendiri. Satu sistem dimana saya hanya perlu setup sekali sahaja, kemudian sistem tersebut akan berjalan dengan sendirinya. Tak perlukan penglibatan secara aktif dari saya. Namun bukanlah bermaksud yang ia langsung tak memerlukan […]

Continue Reading 0

Nak Fokus Pada Affiliate atau Dropship?

Saya suka buat duit dengan program affiliates. Pada saya, buat duit dengan affiliates ini mudah. Macam saya, saya lebih gemar gunakan kaedah pemasaran menerusi Emel dan blog. Hanya perlu beri serba sedikit review mengenai sesuatu produk, dah cukup. Jika ada pembelian menerusi link affiliate saya, maka saya akan dapat komisyen. Ringkas, kan? Saya juga suka […]

Continue Reading 0

Ekspedisi Mencari Harta Karun Online

Saya tertarik dengan satu berita yang dilaporkan dalam akhbar online Sinar Harian mengenai harta karun. Teringat pulak satu masa dulu, saya pun pernah terlibat sama dengan kerja-kerja mencari harta karun ni. Kesudahannya… Itu saya akan ceritakan lain kali. Tak janji. Harta karun biasa dijaga makhluk halus – oleh NORDIANA JOHARI, 19 April 2014 MELAKA – […]

Continue Reading 0

Mudahnya Buat Promosi Produk EdyClick

Rasanya baru je beberapa hari lepas saya buat artikel tentang EdyClick. Rasa teruja dengan kesungguhan dan produktiviti usahawan tempatan ini memperkenalkan program-program dan platform buat duit, yang In Shaa Allah boleh dimanfaatkan untuk rakyat Malaysia. Macam kita ni, kena pandai rebut peluang. Kadang-kadang macam ni lah, peluang datang dengan tiba-tiba dan dengan cara yang tak […]

Continue Reading 0

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes