Archive | Buat Duit Online

buat-duit-dengan-apps

Kerja part time bina applikasi permainan dan potensi pendapatan

Tahukah anda, orang yang bina applikasi (apps) permainan game boleh jana pendapatan sehingga ribuan ringgit setiap bulan!   Zaman sekarang ini, boleh dikatakan majoriti orang akan gunakan smartphone. Tak kisahlah sama ada smartphone yang mahal macam iphone tu ke, ataupun smartphone yang tak berapa mahal, misalnya macam jenama xiaomi atau lain-lain smartphone keluaran dari negara […]

Continue Reading 1
promosi-homestay-secara-online

Ganjaran mempromosikan program referral dari Airbnb

Kalau hari sebelum ini, saya ada tulis mengenai program buat duit dinternet yang tak menipu ahlinya, kali ni saya nak perkenalkan satu lagi program yang mungkin anda boleh pertimbangkan untuk sertai.   Untuk makluman anda, bukan semua program buat duit di internet membayar ahlinya dengan duit juga. Eh nampak mengelirukan pulak kan.   Baiklah… baiklah. […]

Continue Reading 2
bekerja-sendiri-seronok

Cadangan program buat duit online yang tidak menipu

Kalau anda belum pernah ada pengalaman sertai mana-mana program buat duit secara online, anda terdedah kepada kemungkinan untuk sertai program buat duit yang menipu ahlinya.   Perkara ini bukan sahaja akan berlaku kepada orang baru, malahan untuk orang yang sudah berpengalaman dalam bidang ini juga masih lagi tidak terlepas dan selamat daripada penipuan di internet. […]

Continue Reading 1
duit-dari-internet

Cara kerja seorang Internet Marketer

Jika anda pernah menggunakan internet, untuk mempromosikan perniagaan yang anda jalankan, atau anda mempromosikan perniagaan milik orang lain yang anda kenali, maknanya anda sudah layak digelar sebagai seorang internet marketer.   Oleh kerana pada hari ini, kita boleh katakan yang hampir setiap rumah pasti mempunyai akses kepada jaringan internet, maka pada hari ini, semua orang […]

Continue Reading 0
duit-dari-internet

Tolong orang dapatkan kerja pun boleh dapat upah lumayan

Apabila saya menyertai program yang ditawarkan oleh pihak Adhance ini, saya mula membayangkan diri saya sebagai salah seorang pemilik agensi pekerjaan! Melalui program ini, saya boleh iklankan macam-macam jenis iklan kerja kosong melalui laman web saya. Bukan iklan saja-saja tau.   Sebaliknya saya akan dapat upah, apabila ada pengguna internet yang memang kebetulan sedang mencari […]

Continue Reading 0
bos-untuk-diri-sendiri

Formula ASAS mencipta kejayaan dalam perniagaan di internet

Saya berpendapat, setiap orang patut mempunyai sekurang-kurangnya satu bisnes internet mereka sendiri.   Tak kisahlah, apa bisnes sekalipun, dan dalam apa bidang sekalipun. Sama ada anda memilih untuk menjual perkhidmatan (servis) mahupun ingin menjual produk fizikal.   Apa yang penting, mulakan bisnes tersebut secepat mungkin. Kalau boleh mulakan hari ini juga, mulakanlah.   Orang yang […]

Continue Reading 0

Sampai bila awak nak kerja freelancer?

Saya ditanyakan soalan tersebut.   “Sampai bila awak nak buat kerja sebagai seorang freelancer?”   Ironinya, soalan ini ditanyakan oleh individu yang juga kerja sebagai seorang freelance. Mungkin dia cuba untuk menduga saya, sama ada saya mempunyai pendapatan yang selesa atau sekadar cukup makan. Atau mungkin lebih buruk lagi, pendapatan yang dihasilkan melalui kerja-kerja freelance […]

Continue Reading 0
kerja-dari-rumah

Kerjaya yang anda boleh pilih untuk dilakukan dari rumah

Adakah anda sudah berjaya dapatkan internet berkelajuan tinggi bagi rumah kediaman anda? Bagi pengguna unifi, ada antara pelanggan sedia ada yang telah berjaya menikmati kelajuan tambahan sehingga 10 kali ganda.   Kalau sebelum ini, pakej yang dilanggan adalah dengan kelajuan 30Mbps, dengan upgrade percuma sehingga 10 kali ganda tu, anda akan dapat kelajuan sehingga 300Mbps. […]

Continue Reading 2
buat-duit-dengan-shopee

Program affiliate Shopee dan bagaimana cara sertai?

Dah banyak hari saya cuba cari cara, macam mana nak sertai program affiliate Shopee ini. Usahawan yang memang serius nak berniaga di Shopee, jika mereka menerima ilmu perniagaan yang betul, memang tak mustahil langsung untuk mereka hasilkan pendapatan sehingga 4 angka dalam masa seminggu!   Pendapatan sedemikian, siapa yang tak tertarik?   Jujurnya saya memang […]

Continue Reading 0
buat-kerja-dari-rumah-tanpa-modal

Kerja dari rumah tanpa modal 2018 yang TERBUKTI boleh buat duit

Apa pendapat anda tentang orang-orang yang bekerja dari rumah? Adakah anda mengenali seseorang yang memang kerja hanya dari rumah? Mungkin seseorang yang dimaksudkan itu adalah terdiri daripada kenalan anda ataupun mungkin dari kalangan saudara mara anda sendiri?   Pernah ke terlintas di fikiran anda, untuk anda juga bekerja dari rumah satu masa nanti? Serius. Saya […]

Continue Reading 1
apa-itu-involve-asia

Kerja sambilan dari rumah sebagai ejen pemasaran online serta bukti pendapatan

Adakah anda masih lagi mencari-cari peluang untuk bekerja sambilan dari rumah, ataupun anda telahpun memulakan langkah pertama untuk bekerja dari rumah?   Saya pernah tulis mengenai kerja dari rumah yang boleh dipercayai dalam blog ini sebelum ini. Kalau yang belum baca perkongsian saya tu, apa kata anda luangkan masa sejenak untuk baca. Tak lama mana […]

Continue Reading 0

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes